Thursday 19 May 2011

Epy Mtherz Day N Epy Bezdy Abah.....


Hahahaha... ok tuk post yg nie aku nak bajt ckit jadi anak2 yg soleh.... hahahahha.... time mothrz day ari tu aku beli an mak aku kek yg aku beli dari Happy Angels.... hahahhaa... mahal gile kek ye... simple gak wat ye... lantak la... janji niat aku sampai... hahhahaa... anyway, mase aku beli nmpk sedp je kek ye ngan ceri at ats ye... sekali makan x sdp da..... hahahhaa... harga kek dah la 44 inggit tapi bila mkn x bebaloi lngsng.. memmg sumpah x sdp.... huhuhu... bazir wet aku je... even mak aku pon ckp x sdp..... hahahahhaha.... anyway.. Epy Mothers Day... mothrz day dah abis gak... poyo gile aku nie.... hahahahhaa


tuk ari jadi ayh aku ari tu, aku beli kek gak sbb tu je yg aku mampu... hahahhaa... bajet lari la katakn... mane x ye... bini sampai 4... hahahhaa... kuat betol aku.... hahahahhaa.... anyway, kek yg aku beli nie murah ckit bebandng yg at ats tu.... aku beli kek nie dari Mustika at Sg Besar..... Kek yg mustika wat memmg sdp.. x dpt disangkal lngsng kesedpnnye... hahahhaa... lebih2 je.... hahahhaa... lau korng tngk tol2 an at tulisn last ckali.... krg nmpak tulisan saranghae... ahahhaa... tu maksud ye sayang tapi dlm korea... hahaha... mnat korea la katan... hehehehe... even blog sal korean pon aku wat... hahahaha... kalo krng nak khusya camne blog korean aku click je at link sebelah nie k... selamt meliht blog korea aku..... All About Korean, Oooo ye... lupa nak sbt.... Jom Kasi Maju ini Malaysia.... hahahhahahahaha

No comments:

Post a Comment